Portafogli e Strategie (investimento) Investment Grade, entro le frontiere conosciute.

un altro IG

RTX's Q4 sales jump 9% to $21.6B​

Business
2h ago(Source: baha news)
340041.jpg

RTX
Business
RTX Corporation revealed on Tuesday that its sales in the fourth quarter of its fiscal 2024 climbed by 9% year-on-year to reach $21.6 billion, exceeding analysts' expectations.

The company's net income in the reported quarter soared by 4% from the same period in the previous year to stand at $1.5 billion, while the earnings per diluted share grew by 5% to $1.10. Meanwhile, RTX's operating cash flow stood at $1.6 billion in the fourth quarter, decreasing by 67% from the same quarter in 2024.

"We have strong momentum heading into 2025 with a $218 billion backlog and unprecedented demand for our products and solutions. We remain focused on advancing our strategic priorities of executing on our commitments, innovating for growth and harnessing the breadth and scale of RTX, giving us confidence in our 2025 financial outlook," RTX President and CEO Chris Calio stated.

RTX's shares declined by 0.95% during the premarket hours, selling for $125.05 at 7:12 am ET.

Mica gli ho detto che Intel fallisce ...... solo che una scadenza a 40 anni è ben oltre le mie aspettative
esistenziali e pertanto la vedo come perpetua.
Intendevo che se dici che è una perpetua sottintendi che chi la compra non ne veda la scadenza .auguriamoci invece che almeno Iguanito,di cui ignoro l’età ,ce la faccia ,in fondo sono 38 anni non 40.
Comunque naturalmente si scherza,questa roba la si prende sperando che tra cedola ,prezzo e cambio si possa guadagnare assai prima della scadenza

Intendevo che se dici che è una perpetua sottintendi che chi la compra non ne veda la scadenza .auguriamoci invece che almeno Iguanito,di cui ignoro l’età ,ce la faccia ,in fondo sono 38 anni non 40.
Comunque naturalmente si scherza,questa roba la si prende sperando che tra cedola ,prezzo e cambio si possa guadagnare assai prima della scadenza
E' ovvio, ci siamo capiti ...... e poi le perpetue hanno sempre l'opzione call .... ;)

con tutta la buona volontà non credo di farcela....:d::d::d::d:

E' ovvio, ci siamo capiti ...... e poi le perpetue hanno sempre l'opzione call .... ;)
Esatto; si spera di guadagnare qualcosa ben prina della scadenza. E' un investimento che reputo abbastanza sicuro e che adesso ho ad un prezzo ben sotto la pari e che dà una cedola decorosa (considerato il rischio). In fondo appena un anno fa quotava 112

Users who are viewing this thread

Back
Alto