Titoli di Stato paesi-emergenti Obbligazioni Brasile e Petrobras (1 Viewer)

Owblisky

Compravendite mobiliari
prego, stavo vedendo se c'era qualcosa da lucrare ma i prezzi sono allineati all'offerta per quelli in priorità alta
Si è così. Avevo provato già ieri ma niente da fare

Fino alla data di scambio i prezzi rimarranno stabili su questi livelli.
In questi casi, come sempre, gli affari li fanno solo gli insider che probabilmente sono gli stessi che hanno portato giù i titoli prima dell'annuncio.
 

impegnativo

Guest
Io ho questa Petrobras Global Finance 5,625% 2013-43 e non penso di aderire all'offerta.
 

Fabrib

Forumer storico
BRASILIA--Brazil recorded a $620 million current-account surplus in April, down from a $798 million surplus in March, the central bank said Thursday.
The result compares with a $1.1 billion surplus recorded a year earlier, bringing the 12-month result to a $8.9 billion deficit as of April, wider than the $8.3 billion 12-month deficit reported for March, the bank said.
April's result keeps Brazil's current-account shortfall at 0.43% of gross domestic product, as imports remain tepid amid a weak economic recovery, while exports are beefed up by strong commodity prices.
The central bank said foreign direct investment was $2.6 billion in April, down from $6.5 billion in March. The 12-month result reached $61.7 billion in April, or 3.03% of GDP, down from $64.3 billion, or 3.13% of GDP in March.
Analysts surveyed by the central bank see the current-account deficit widening to $25.08 billion by year-end, with FDI totaling $75 billion.
 

Users who are viewing this thread

Alto