score and Jones
ricercatore di cazzari
I cattivi son sempre gli altri.
Debbo convenire che i musicisti soprattutto le musiciste... Russi/e di oggi se ne inventano di tutti i colori... ad esempio senti che scempio viene fatto qui del Notturno n20 (che ok sarà postumo ma non meritva questa fine) ... completamente stravolto a fini meramente commerciali nella parte centrale... sarà la vodka!
Debbo convenire che i musicisti soprattutto le musiciste... Russi/e di oggi se ne inventano di tutti i colori... ad esempio senti che scempio viene fatto qui del Notturno n20 (che ok sarà postumo ma non meritva questa fine) ... completamente stravolto a fini meramente commerciali nella parte centrale... sarà la vodka!
da 1:26 diventa uno schifo (parte scritta da lei...)
incredibile l'arroganza con cui sotto scrive:
1. In my opinion, the original middle part wasn’t his best. It feels like Chopin wasn’t sure where to take it, so he just pasted the melody from his second concerto, which didn’t really fit here. So, I wanted to compose/improvise my own middle part in his style, but also add a few modern harmonies. (AAAAAHHHHH ndr.) 2. I feel like classical composers have been made into these “deities” and “untouchables”, while in fact they were just human beings, with their successes and failures, their good days and bad. As a result, the creative spirit and the art of improvisation are all but lost. The truth is, Chopin himself had probably never played his pieces the same way twice, so I feel that my approach is actually more within Chopin’s tradition. (EEEEEHHHH ???!?!?! ndr. ) Where do you stand on this? And which version do you like better?
Debbo convenire che i musicisti soprattutto le musiciste... Russi/e di oggi se ne inventano di tutti i colori... ad esempio senti che scempio viene fatto qui del Notturno n20 (che ok sarà postumo ma non meritva questa fine) ... completamente stravolto a fini meramente commerciali nella parte centrale... sarà la vodka!
da 1:20 diventa uno schifo (parte scritta da lei...)
incredibile l'arroganza con cui sotto scrive:
1. In my opinion, the original middle part wasn’t his best. It feels like Chopin wasn’t sure where to take it, so he just pasted the melody from his second concerto, which didn’t really fit here. So, I wanted to compose/improvise my own middle part in his style, but also add a few modern harmonies. (AAAAAHHHHH ndr.) 2. I feel like classical composers have been made into these “deities” and “untouchables”, while in fact they were just human beings, with their successes and failures, their good days and bad. As a result, the creative spirit and the art of improvisation are all but lost. The truth is, Chopin himself had probably never played his pieces the same way twice, so I feel that my approach is actually more within Chopin’s tradition. (EEEEEHHHH ???!?!?! ndr. ) Where do you stand on this? And which version do you like better?
Anche un sordo apprezzerebbe sta musica.
Ciccio quella è una 132 è già stato detto?
ah già, la tipa ammiccante , no, com'era l'aggettivo usato da Cler ?
Si vabbe, avevano lo stesso telaio.Ciccio quella è una 132 è già stato detto?