Studiemo el diaetto (Alleniamoci insieme con la nuovalingua ufficiale: il Padano)

patatina 77

Creatore di UGC
El xe par mi na maraveja, ancora me lustro i occi e me resento ea faza ogni zinque minuti, parchè me pare fin imposibie, de poder scrivare e parlare ea me lingua non digo con orgojo ma almanco sensa vergognarme.

Sì, parchè i abitanti de che altre region i na sempre bistrattà par come ca' parlemo paragonandone a dei imbriagoni o cavernicoi e disendone che i loro diaetti i jera più bei.
Basta vardare i comichi che sa riva un napoetan ea zente ea ride prima che el parla, coi romani i se pissa dosso, ai romani come Totti pa far ridere no ocore manco parlare. Par non parlare dei toscani che xe imposibiedarghe torto e i xe tuti fioi de chel gran nobel de benigni.
Ma col diaeto veneto dove voto andare...a te rivaria na stendin ovession de pomodori.

Fortuna che adeso a ghe el me amigo Zaia (che mi ciamo afetuosamente "copa longa" pa via dei caveji) che se qualcun me dixe qualcosa a tiro fora da in scasea el so santìn e aeo immobizzo come ca fasea Sacurambo.

la bibbia padana :D

Allegati

• elStrologo.jpg
    elStrologo.jpg
    27,2 KB · Visite: 1.639
e quello sarebbe il padano?

mavavà che quando parlate pare abbiate sempre gli gnokki in bocca

vardalo qui il vero corso di Padano

http://www.finanzaonline.com/forum/showthread.php?p=24863914#post24863914

a voi invece sembrate che c'avete l'asma.

comunque sarebbe ora di chiamare la lega col suo vero nome cioè non Lega Nord bensì Liga Veneta.

Alberto da Giussano va tolto.

Onori alla Serenissima.

Oggi è un grande giorno, finalmentedopo la nta la rivincita degli eroi del Tanko.

Mi so' uno che prima de spendere nà parlola aea misuro col calibro, anche se ..paccarità a me capita anca a mi de sbrocare en dare come un fiume in piena, disevo appunto a misuro pacchè diseva me nona ea "lengua ea se come un cortelo".

Però voio dire i sinistri sta matina, i gaveva na faza , un muso che strejava par tera, manco ghe fose morto el gato, ma cosa digo... na faza che non go mai visto manco a me pare quando che atempesta ea ghe assava soeo e trozze e i pamapani in tel vegneto.
Deta in tempi moderni, na faza da juventini.

Mi a voea dire...tosi scolteme! Non è che cambia gnente a semo sempre soto che celo dopo vien sera e doman sbuca el soe.

Moto: consiglio su acquisto

Non so quindi chiedo a voi che magari le avete provate.

E' meglio la CDX 47 ola CSX 45 ? Considerate che a me piace4 viaggiare in due.

Grazie.

con questa viaggi anche in 3 :-o

Allegati

• sidecar.jpg
    sidecar.jpg
    161 KB · Visite: 7.830

Users who are viewing this thread

Back
Alto