Etf natural gas (13 lettori)

NEO_99

Forumer storico
Natural gas futures rose for the first time in three days on speculation that warmer weather will boost demand for the power-plant fuel.
Above-normal temperatures are likely in the western half of the U.S. and the Northeast through Oct. 2, according to MDA Federal Inc.’s EarthSat Energy Weather in Rockville, Maryland. The high in New York on Oct. 1 may be 73 degrees Fahrenheit (23 Celsius), four degrees above average, according to AccuWeather.com
“We’re seeing some immediately warmer temperatures in the West, cooler in the Northeast,” said Matt Smith, an analyst with Summit Energy in Louisville, Kentucky. “After today, we’ll probably start at the $4 level again and kick around there as we trend along to the end of the hurricane season.”
Natural gas for October delivery rose 2.1 cents, or 0.6 percent, to $3.821 per million British thermal units at 9:20 a.m. on the New York Mercantile Exchange. Prices have fallen 31 percent this year.
The October contract expires today. November futures rose 3.6 cents, or 0.9 percent, to $3.952.
About 23 percent of U.S. electricity is generated using natural gas, according to the Energy Department.
 

Aelban

Piu' sai meno sai
ragazzi io non sono stato capace di comperare lo shortgas sotto 117 perchè è oro colato e sono senza gas in portafoglio...per ora...
ma voi vi siete liberati del lev???
okkio è uguale uguale al 20 set...guardate bene..ha chiuso il gap e domani super gap down ....
Futures Natural Gas Chart Hourly

okkio e applicate gli stop loss...okkio
i love shortgas


di' la verita'...lo hai ritoccato col fotoshop!:lol:
 

BYE BYE

Forumer attivo
Non sono un mago e non posso saperlo.. nessuno lo può sapere..perchè le vriabili in gioco sono, in questo caso, molteplici.. se lo sapessi a avessi saputo, non sarei sotto anch'io.. da 38.. però personalmente sono abbastanza tranquillo..


Ci mancherebbe: nessuno di noi lo è. Era solo per sapere qual'è la tua impressione e se secondo te c'è spazio per portare a casa qualcosa.

BYE BYE
 

cort

Forumer storico
ma czz ma è mai possibile che dopo un dato come quello sulla fiducia consumatori
i movimenti siano questi ? Il dollaro a 1,358 con euro?
 

cort

Forumer storico
Ci mancherebbe: nessuno di noi lo è. Era solo per sapere qual'è la tua impressione e se secondo te c'è spazio per portare a casa qualcosa.

BYE BYE
io sono tranquillo.. nn mi preoccupo.. se avessi qqualcosa d'altro mi preoccuperei.. guarda oggi.. doo un dato sulla fiducia consumatori così l'xbrmib scende ed il dollaro guadagna? qualcosa mi sfugge.. ma nn potrà essere cosi' all'infinito.. nulla è eterno.,
 

Aelban

Piu' sai meno sai
ATTENZIONE al mercato valutario ragazzi.......leggete l'intervista al brasiliano Mantega...

E poi sI parla di BERNANKE che fara' un QE2 da 3000 miliardi di dollari.....sarebbe un macello
 

Users who are viewing this thread

Alto