Gloria ai Bastardi - Cap. 1

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.
Bigger Drama
Policy makers wrapped up their meeting as the larger drama surrounding the Fed’s future leadership approached its climax. Just before the FOMC statement was released, Trump said he’ll announce his pick Thursday afternoon, adding that people will be “extremely impressed with this person.”

The president is leaning toward picking Fed Governor Jerome Powell, according to three people familiar with the matter, though he has also been considering other candidates including Yellen, whom he called “excellent.”

Powell, a Republican and former Treasury official, has supported Yellen’s policy of gradual rate increases while calling for a modest rollback of post-crisis financial regulation. In more than 40 FOMC votes since becoming a governor in 2012, including this meeting, he has never dissented.

Wednesday’s FOMC decision leaves the benchmark federal funds rate -- which covers overnight loans between banks and helps set the cost of money in the broader economy -- in a target range of 1 percent to 1.25 percent.

Oggi vediamo chi si siederà sulla poltrona della Yellen.

Il TY per ora non ne risente, per ora.

BTP senza ritegno.

MIB, DAX e EU50 aggrappati alla verticale.

Fino dove hai spazio sul MIB a salire?...area 23.750?
No, io questo cose non le faccio, non sono in grado. Possono salire quanto vogliono come scendere. Io so solo che siamo, a livello di valori di variabili, fuori banda, senza ossigeno e quindi ogni momento è buono.

Il resto lo lascio ad altri che riescono a produrre prezzi di arrivo e di partenza. Il mio valore 270 è semplicemente un valore scelto per muovermi mentalmente sulle coperture.

No, io questo cose non le faccio, non sono in grado. Possono salire quanto vogliono come scendere. Io so solo che siamo, a livello di valori di variabili, fuori banda, senza ossigeno e quindi ogni momento è buono.

Il resto lo lascio ad altri che riescono a produrre prezzi di arrivo e di partenza. Il mio valore 270 è semplicemente un valore scelto per muovermi mentalmente sulle coperture.

Ok; le ultime due candele daily sono abbastanza chiare, almeno per me.

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Users who are viewing this thread

Back
Alto