Come, dici che il problema del prezzo delle uova non è stato risolto malgrado Biden non sia più al potere? Non ha ottenuto la pace in Ucraina in due giorni? Non ha già conquistato Panama?
E, soprattutto per noi membri di un forum di Finanza Ebraica: la borsa e il dollaro non sono ai massimi di sempre?
Ci vuole una bella conferenza stampa sulla Groenlandia e un po' di bombe su qualche paese arabo.
Chinese President Xi and EU Leaders to Visit Vietnam Amid Rising U.S. Trade Tariffs
Apr 02 08:36:29 • Wednesday
China’s Xi Jinping and European Union leaders are set to visit Vietnam in the coming weeks amid escalating U.S. trade tariffs. Xi will meet Vietnamese leaders in Hanoi on April 14 as part of a broader Southeast Asia tour, including Cambodia and Malaysia. Discussions will cover railway projects linking Vietnam with China and potential deals for China's COMAC aircraft. EU leaders, including Spain’s Prime Minister Pedro Sanchez and trade commissioner Maros Sefcovic, will also visit, followed by French President Emmanuel Macron and EU Commission President Ursula von der Leyen, who emphasized strengthening trade ties amid rising tariffs and export controls
Mi pare la medicina per la pressione, ho un vago ricordo che mia nonna prendeva le Fentanyl Complex per via orale da 50 milligrammi. Prodotte dalla Bayer. E non voleva prendere il generico che si chiamava Pression Control Complex fatto in Cina.
Una volta c'erano droghe 'normali'...cocaina, eroina, fumo.