Eni...Dogs and Horses, for pussy's lovers only - Cap. 3 (7 lettori)

foo fighter

Forumer storico

credo che l'articolo che hai postato sia un po datato, essendo fermo al 19 maggio. ora la situazione è questa e come vedi è un filino diversa. Dopo che l'uso della ivermectina è diventato pervasivo sono crollati i casi e le morti. Francamente non capisco come non si possa vederlo

1629927151376.png
 

ciccio bellico

Pane al pane e vino al vino
Pubblicazioni, solo pubblicazioni! Accontentato.

"Myocarditis was found to be associated with the vaccine, but rarely – 2.7 excess cases per 100,000 vaccinated individuals. (The myocarditis events observed after vaccination were concentrated in males between 20 and 34.) In contrast, coronavirus infection in unvaccinated individuals was associated with 11 excess cases of myocarditis per 100,000 infected individuals."


E adesso, olio di gomito e ripulire il vaccino da tutta la cacca che gli avete rovesciato addosso. :lol:
 

foo fighter

Forumer storico
Pubblicazioni, solo pubblicazioni! Accontentato.

"Myocarditis was found to be associated with the vaccine, but rarely – 2.7 excess cases per 100,000 vaccinated individuals. (The myocarditis events observed after vaccination were concentrated in males between 20 and 34.) In contrast, coronavirus infection in unvaccinated individuals was associated with 11 excess cases of myocarditis per 100,000 infected individuals."


E adesso, olio di gomito e ripulire il vaccino da tutta la cacca che gli avete rovesciato addosso. :lol:

mi sembra di sognare... ma ti pare che per verificare le correlazioni tra i casi avversi o gravi del vaccino, morti incluse uno si debba appoggiare a metodi statistici? ma stiamo scherzando? Vanno fatti studi clinici approfondito per rilevare eventuali correlazioni comunque nota cosa è riportato alla fine dell'articolo

COI STATEMENT
NB, ND, YBS, JW, EK, JW, RO and RDB report institutional grants to Clalit Research Institute from Pfizer outside the submitted work and unrelated to COVID-19, with no direct or indirect personal benefits. ML reports grants from Pfizer, personal fees from Merck, personal fees from Bristol-Meyers Squibb, personal fees from Sanofi Pasteur, personal fees from Janssen, grants from NIH (US), grants from National Institute for Health Research (UK), grants from CDC (US), grants from Open Philanthropy Project, grants from Wellcome Trust, grants from Pfizer outside the submitted work; he has provided unpaid advice on COVID vaccines or vaccine studies to One Day Sooner (nonprofit), Pfizer, Astra-Zeneca, Janssen, and COVAXX (United Biosciences). MAH reports grants from NIH, grants from VA, personal fees from Cytel, personal fees from ProPublica, outside the submitted work. BYR reports unrelated grants from NIH.

Non vorrei che tra un po si scopre che hanno manipolato i dati visto i conflitti di interessi palesi. Direi che la cacca aumenta...
 

snapo

the greater the truth, the greater the libel
mi sembra di sognare... ma ti pare che per verificare le correlazioni tra i casi avversi o gravi del vaccino, morti incluse uno si debba appoggiare a metodi statistici? ma stiamo scherzando? Vanno fatti studi clinici approfondito per rilevare eventuali correlazioni comunque nota cosa è riportato alla fine dell'articolo
...

Non vorrei che tra un po si scopre che hanno manipolato i dati visto i conflitti di interessi palesi. Direi che la cacca aumenta...

ha sbianchettato...ahahaha
come speranza lo scorso anno sul piano pandemico...

:clap::clap::clap:
 

Users who are viewing this thread

Alto