Obbligazioni in dollari Keep Calm And Invest Preferred Shares Usa (7 lettori)

Fabrib

Forumer storico
Per gli orfani di Seaspan:
Seaspan announces public offering of new preferred shares
Jun 9 2016, 09:38 ET | About: Seaspan Corporation (SSW) | By: Clark Schultz, SA News Editor
mail_icon.png

Seaspan Corporation (NYSE:SSW) announced it plans to offer shares of its Series G Cumulative Redeemable Perpetual Preferred Shares in a registered public offering.

Seaspan intends to use the net proceeds of the offering for general corporate purposes, which may include funding acquisitions, funding capital expenditures on existing newbuild vessels and debt repayments.

Following the offering, Seaspan intends to file an application to list the Series G Preferred Shares on the NYSE.

Source: Press Release
Seaspan announces public offering of new preferred shares

paddington

Nuovo forumer
Ciao a tutti,

vi leggo da un pò di tempo per carpire qualche idea a riguardo delle preferred shares. Nel frattempo ho aperto un conto Binck per operare. Ho fatto una prima selezione di share su cui potrei operare.
La lista comprende
american capital agency 7,75%
Invesco Mortgage Capital 7.75% Cum Redeem
GasLog 8.75% Cumulative Preferred
Arbor Realty Trust 7.75% Cum Re Preferred

Che ne pensate?

Ogni consigli è ben accetto

NoWay

It's time to play the game
Ciao a tutti,

vi leggo da un pò di tempo per carpire qualche idea a riguardo delle preferred shares. Nel frattempo ho aperto un conto Binck per operare. Ho fatto una prima selezione di share su cui potrei operare.
La lista comprende

Che ne pensate?

Io diversificherei un po' di più...

Joe Silver

Forumer storico
Ciao a tutti,

La lista comprende

Che ne pensate?
or

Ciao, io ho le prime due. Arbor l'ho avuta e non mi ha dato grandi soddisfazioni, mentre Gaslog non l'ho studiata.

Users who are viewing this thread

Alto