Wells Fargo sinks 7.0% after slashing its dividend by 80% and pushing its credit-loss reserve up more than analysts expected, but Evercore ISI analyst John Pancari sees those moves helping the bank in the long.
Sono obbligazioni; con Binck o qualsiasi altro intermediario la tassazione si limita al 26%US Baby Bonds | Trading sui Baby Bonds - Directa
Directa attiva la negoziazione sui Baby Bonds quotati su Nyse e Nasdaq | Scopri i Dettagliwww.directa.it
ma il 26% non include il 15% all'origine vero?.....ossia sempre un bel 37% alla fine è.....o mi sbaglio?
US Baby Bonds | Trading sui Baby Bonds - Directa
Directa attiva la negoziazione sui Baby Bonds quotati su Nyse e Nasdaq | Scopri i Dettagliwww.directa.it
ma il 26% non include il 15% all'origine vero?.....ossia sempre un bel 37% alla fine è.....o mi sbaglio?
Capitala Finance provides Q2 portfolio activity including $17.8M in full repayment of its debt investments in Flavors Holdings and $13.1M from successful wind-down of the company’s joint venture, Capitala Senior Loan Fund II.
“After a busy second quarter of portfolio activity, the Company has approximately $95.2 million in cash as of June 30, 2020, which provides Capitala liquidity to support our existing portfolio companies, invest in new portfolio companies, pay off existing debt obligations, and service working capital needs.”, said chairman and CEO Joseph B. Alala, III.
Non credo che ci sia , ti cambiano in dollari il giorno dell'eseguito in sostanzaInteressante ma ero rimasto che Directa non aveva multicurrency. Se lo introducono allora cambia tutto.