Stai usando un browser molto obsoleto. Puoi incorrere in problemi di visualizzazione di questo e altri siti oltre che in problemi di sicurezza. . Dovresti aggiornarlo oppure usarne uno alternativo, moderno e sicuro.
No, non credo: lui è uno di quelli che si convince in buona fede delle stupidaggini che dice e cerca perciò di convincere gli altri...
Se ci pensi, talvolta sono più pericolosi di quelli che hanno un qualche interesse "a spingere" una posizione ... perché per questi ultimi è più facile accorgersene...
In 2007, executives spoke the word "coffee" just 16 times. In 2009, the company's signature product bore mention 35 times.
The words "customer" and "customers" were uttered 31 times in 2007, but 46 times in 2009. The word "growth" was spoken 62 times during the 2007 conference call. In 2009? Just 13 times.
Starbucks' has said that its research shows that customers are increasingly looking for value. In 2007, the word "value" was mentioned five times. In 2009, it spiked to 37 times.
What about lattes? When it comes to talking to Wall Street analysts, it appears they don't matter much at all. Latte and its plural were mentioned twice in 2007 and three times in 2009.
No, non credo: lui è uno di quelli che si convince in buona fede delle stupidaggini che dice e cerca perciò di convincere gli altri...
Se ci pensi, talvolta sono più pericolosi di quelli che hanno un qualche interesse "a spingere" una posizione ... perché per questi ultimi è più facile accorgersene...