Peco
Forumer storico
Messaggio appena postato da un ex cliente Binck ora Saxo Bank :Per vostra esperienza quanto ci mettono ad aggiungere un conto? Io il 29 ho madato il modulo e da ieri ho su Binck l'importo simbolico bonificato con causale "Aggiungimi", però il nuovo conto ancora non si vede nella lista. Almeno la liquidità vorrei iniziare a sposarla...![]()
Det er nu anden gang at jeg skriver en anmeldelse om samme problem ( med 2,5 måneds mellemrum ).
Jeg oprettede en supportticket d. 16. feburar som endnu ikke er blevet resolved og vi har i dag d. 4. maj(!!!!).
Jeg har siden d. 16. februar gerne ville oprette en ekstern konto, så jeg kan trække penge UD af saxobank og ind på en anden privat konto. Jeg har uploadet al relevant information (billede af ID osv) TO gange, på forespørgsel af 2 forskellige support-medarbejdere.
Jeg har ligeledes fulgt rådet om at lave en direkte bankoverførsel ind i saxobank, for direkte at få oprettet en ekstern konto, men UDEN HELD... Jeg føler at mine penge er spærret inde og jeg aner ikke hvad jeg kan gøre for at få dem ud.