LEHMAN BROTHERS QUARTO ATTO

Ciao Duetto,
non so se Banca di Vicenza viaggia assieme a Veneto Banca o no.
Posso informarti sulla situazione della causa intentata da un numero considerevole di clienti a Veneto Banca tramite un associazione di consumatori.
A Verbania dovevano iniziare le udienze inizio mese ma hanno rinviato tutto per......problemi logistici: il luogo prescelto era l'aula della scuola penitenziaria ma... non entravano tutti e adesso il problema è dove fare la causa, voci, ma solo voci danno per imminente affitto di un capannone industriale...intanto il tempo passa....

Per ritornare a Lehman nessuna comunicazione da parte della mia banca su rimborso ott 2018 aprile 2019 e su ev scarico titoli.
Mi dicono che sono in costante contatto con New York per risolvere il mio problema
La settimana scorsa ho esposto il problema all' avvocato del Movimento consumatori difesa cittadino mi ha consigliato di lasciare perdere, sotto i mille euro di rimborso secondo lui è una causa persa.
Ho deciso di chiudere il conto

Buona giornata a tutti
Hai fatto bene: una banca che non risponde alle giuste pretese di un cliente non merita alcuna fiducia.

Docket # 59743

Filed May 31 2019

Operating Report / April 2019 Post-Effective Operating Report for the Period of April 5, 2019 - April 30, 2019 Filed by Garrett A. Fail on behalf of Lehman Brothers Holdings Inc.. (Fail, Garrett)
Debtor: 08-13555 Lehman Brothers Holdings Inc.

Docket # 59741

Filed May 31 2019

Motion to Join Joinder to Motion for an Order Enforcing the Modified Third Amended Joint Chapter 11 Plan of Lehman Brothers Holdings Inc. and its Affiliated Debtors for Purposes of Distributions filed by Rex Wu (related document(s)[59614]) filed by Alex Olivo. (White, Greg)
Debtor: 08-13555 Lehman Brothers Holdings Inc.
Related Dockets

LEHMAN BROTHERS HOLDINGS INC. AND OTHER DEBTORS AND DEBTOR-CONTROLLED ENTITIES

BASIS OF PRESENTATION SCHEDULE OF CASH RECEIPTS AND DISBURSEMENTS APRIL 5, 2019 – APRIL 30, 2019

The information and data included in this April 2019 Post-Effective Operating Report (the “Operating Report”) are derived from sources available to Lehman Brothers Holdings Inc. (“LBHI”), as Plan Administrator, and its Controlled Entities (collectively, the “Company”). The term “Controlled Entities” refers to those entities that are directly or indirectly controlled by LBHI, and excludes, among others, those entities that are under separate administrations in the United States or abroad. LBHI and certain of its Controlled Entities filed for protection under Chapter 11 of the Bankruptcy Code, and those entities are referred to herein as the “Debtors”. The Debtors’ Chapter 11 cases have been consolidated for procedural purposes only and are being jointly administered pursuant to Rule 1015(b) of the Federal Rules of Bankruptcy Procedure. LBHI has prepared this Operating Report, which includes certain information as required by the Office of the US Trustee, based on the information available to LBHI at this time, but notes that such information may be incomplete and may be materially deficient in certain respects. This Operating Report is not meant to be relied upon as a complete description of the Debtors, their business, condition (financial or otherwise), results of operations, prospects, assets or liabilities. LBHI reserves all rights to revise this report.
Other items:
1. This Operating Report is not prepared in accordance with U.S. generally accepted accounting principles (GAAP), is not audited and will not be subject to audit or review by the Company’s external auditors at any time in the future. Cash balances and activity denominated in foreign currencies have been converted to US Dollars.
2. Beginning and ending balances include demand deposits, interest-bearing deposits with banks, U.S. moneymarket funds, U.S. government obligations, and investment grade corporate bonds and commercial paper.
3. Beginning and ending cash balances are based on preliminary closing numbers and are subject to adjustment.

08-13555-scc Doc 59743 Filed 05/31/19 Entered 05/31/19 16:06:21 Main Document Pg 3 of 4

LEHMAN BROTHERS HOLDINGS INC. and other Debtors and Debtor-Controlled Entities Schedule of Cash Receipts and Disbursements April 5, 2019 - April 30, 2019

Unaudited ($ in millions, foreign currencies reflected in USD equivalents) Debtor-Controlled Entities LBHI LBSF LCPI Other Total

Total Beginning Free Cash and Investments (04/05/19)

89$ 2$ 1$ 9$ 102$ 51$ 153

Ending Total Cash and Investments (04/30/19)

264$ 22$ 5$ 12$ 303$ 62$ 365

Arrivati accrediti e i titoli sono ancora in portafoglio ricordo che io avevo ISIN IT..........! Buona giornata a tutti

Finalmente in data 31 maggio, con valuta 2 maggio Banca Generali mi ha accreditato la "distribuzione finale" < pari al 2,17% del mio nominale > e contestualmente i titoli sono stati rimossi dal dossier.
Mentre l'ultima distribuzione di Aprile di LBH ancora "latita" in quanto deve pervenire per tramite di Pop. Sondrio (mia vecchia banca al momento dell'insinuazione al passivo) !
Attendo .... rassegnato !
Buona serata a tutti e sempre grato a "Duetto" per le Sue preziose informative !
F.Mauri

Ultima modifica:
Finalmente in data 31 maggio, con valuta 2 maggio Banca Generali mi ha accreditato la "distribuzione finale" < pari al 2,17% del mio nominale > e contestualmente i titoli sono stati rimossi dal dossier.
Mentre l'ultima distribuzione di Aprile di LBH ancora "latita" in quanto deve pervenire per tramite di Pop. Sondrio (mia vecchia banca al momento dell'insinuazione al passivo) !
Attendo .... rassegnato !
Buona serata a tutti e sempre grato a "Duetto" per le Sue preziose informative !
F.Mauri
Per la distribuzione ancora latitante fai fare una mail dalla tua nuova banca alla Pop. di Sondrio: come spasso è accaduto in questi casi di cambio di banca post insinuazionazione al passivo, può essere che la vecchia banca abbia conservato i cosiddetti diritti, quindi è necessario procedere ad una richiesta ufficiale della tua nuova banca finalizzata a ricevere l'accredito. Diversamente avveniva quando l'erogazione proveniva da LBT che arrivava in automautico sul c/c della nuova banca, senza richiesta alcuna ( fa specie parlare al passato di LBT!!! ).

Users who are viewing this thread

Back
Alto