LEHMAN BROTHERS QUARTO ATTO

I am a Qualified Noteholder. What will happen if I do not submit an Instruction to Retain?

If an Instruction to Retain for Eligible Notes is not submitted, you, as a Qualified Noteholder, will automatically receive a portion of the Final Distribution.

Can I still trade or transfer my Notes during the Solicitation Period?

Yes, in all markets, except for the market with Eligible Notes starting with the prefix AU or US. In these markets, all Notes will be blocked on the record date, being 31 January 2019.

Attenzione a questa differenziazione!!!

When can I expect to receive the cash from the Final Distribution?

It is currently expected that LBT will make the Final Distribution on or about 2 May 2019.

The Final Distribution will serve as the last and final distribution to Cash-Out Creditors in respect of their rights and entitlements against LBT under the Composition Plan.

Amen!

A ben vedere, se non prendo un abbaglio, non essendo noi Istituzionali non possiamo comunque partecipare che alla distribuzione finale.

Ma se la banca dovesse aver censito qualcuno di noi come Istituzionale ( o facendo un favore in questa circostanza ) sarei curioso di vederne il risultato ( ISIN permettendo ).

Docket # 59436

Filed Jan 30 2019

Operating Report : December 2018 Post-Effective Operating Report for the Period of December 1, 2018 December 31, 2018 - Schedule of Cash Receipts and Disbursements Filed by Garrett A. Fail on behalf of Lehman Brothers Holdings Inc.. (Fail, Garrett)
Debtor: 08-13555 Lehman Brothers Holdings Inc.

Ciao a tutti
Duetto intanto buongiorno
per cortesia correggimi se non ho capito male
la mia banca ha fatto insinuazione al passivo e quindi non sono istituzionale e quindi a maggio ci sara' la distribuzione finale per lbt
(il mio isin inizia con xs)
non avremo piu rimborsi da parte di lbt e la parte di lbhi continua o si chiude il tutto a maggio??
Scusa la mia ignoranza
Grazie ancora
Buona serata e sempre grato per la disponibilità

Ciao a tutti
Duetto intanto buongiorno
per cortesia correggimi se non ho capito male
la mia banca ha fatto insinuazione al passivo e quindi non sono istituzionale e quindi a maggio ci sara' la distribuzione finale per lbt
(il mio isin inizia con xs)
non avremo piu rimborsi da parte di lbt e la parte di lbhi continua o si chiude il tutto a maggio??
Scusa la mia ignoranza
Grazie ancora
Buona serata e sempre grato per la disponibilità
La tua è anche la mia domanda.

A leggere però il post relativo sopra riportato, dovrebbe chiudersi tutto i primi di Maggio 2019.

Uso il condizionale perchè avrei bisogno di studiare altre fonti a riguardo, che al momento non ci sono ancora. Aspettiamo e vediamo insieme che succede!!!

Infatti:

The Final Distribution will serve as the last and final distribution to Cash-Out Creditors in respect of their rights and entitlements against LBT under the Composition Plan.

Users who are viewing this thread

Back
Alto