PIZZODIGINO
Pacifico
Furthermore, our solid cash position gives us financial runway through at least the end of 2018 and is sufficient to fund the proof of concept studies for both NCX 470 in glaucoma and NCX 4251 in blepharitis. The interactions with the FDA concerning the start of the clinical studies for these development programs will take place during the fourth quarter of 2016 and we plan to communicate the intended start dates for the clinical studies early next year.
Ma secondo voi è il caso di lanciarsi da subito in nuove e costose sperimentazioni, o sarebbe meglio aspettare le approvazioni di Vyzulta e AC170, con le conseguenti relative royalties ?
Io vorrei tanto avere la soddisfazione di ricevere un dividendo dalle mie azioni Nicox.
Ma secondo voi è il caso di lanciarsi da subito in nuove e costose sperimentazioni, o sarebbe meglio aspettare le approvazioni di Vyzulta e AC170, con le conseguenti relative royalties ?
Io vorrei tanto avere la soddisfazione di ricevere un dividendo dalle mie azioni Nicox.