FTSE Mib Futures Operatività Indici & Futures - mar 21 ott 2008

Vorrei che qualke esperto di opzioni mi spiegasse una cosa,visto che ho pocaesperienza in trading di opzioni,comepuo' essere che una put 17000 spmib scadenza novembre comprata ieri con future a 22200 a 280 punti,oggi con future a 21 850 in lettera sia solo 230 e in denaro addirittura 140,non vedo il MM...puo essere per questo motivo? puo' sparire dal book per tutto il giorno?
Grazie a chi avra la pazienza di rispondermi

Ciao
è calata la volatilità

2008 U.S. Economic Events & Analysis Resource Center

ICSC-Goldman Store Sales Definition
This weekly measure of comparable store sales at major retail chains, published by the International Council of Shopping Centers, is related to the general merchandise portion of retail sales. It accounts for roughly 10 percent of total retail sales. Released on 10/21/08 For wk 10/18 2008 Store Sales - W/W change Actual -1.6% Previous 0.7 % Store Sales - Y/Y Actual 0.9% Highlights
Retail conditions in October are as bad as they were in September according to the ICSC-Goldman report whose same-store sales tally plunged 1.6 percent week-on-week for a year-on-year rate of 0.9 percent. The report said confidence in financial markets is necessary before consumer spending can improve. Redbook is up next.

previsioni di rimbalzo fino a quando ??

considerando che dobbiamo chiudere il 4 gg ??

tanghiu ber la risbosda :D

mi sono perso LA CHIUSURA DI 700 ma sai com' e' la vita avevo un cliente e nn potevo spingerlo fuori dalla porta :wall::wall::wall:

Users who are viewing this thread

Back
Alto