amorgos34
CHIAGNI & FOTTI SRL
ke fanno i MM?
Per ora stabili (non so come applicano).
A me il 107 va benissimo
ke fanno i MM?
ma alla stregua del solvency a 107
la ut2 paga la cedola o no?
saperlo
in teoria se si dovesse guardare la perdita 2011 Groupama potrebbe saltare la cedola, solo che ho il sospetto che si guardi principalmente il SM...ma anche se fosse così la certezza non si avrebbe poichè bisogna vedere l'indice alla prossima rilevazione
comunque il patrimonio netto è calato abbastanza eh, insomma non proprio un lido felice
Eccoli:
Net results impacted by exceptional financial depreciation. Sharp rise in operating income. New strategy centred on ‘Business Line Performance’
Thierry Martel, CEO Groupama SA, stated that: “Our 2011 results can be characterised by huge capital losses on our assets in an adverse market environment yet operational results which are extremely encouraging and positive. We have decided to adopt a new strategy centred on ‘Business Line Performance’ in markets where we are already strong while at the same time reduce our financial risk exposures. We continue to reaffirm to our 16 million policyholders and clients as well as to our 39 000 employees that they are at the heart of our mutualist model which remains modern, vibrant and innovative.”
Commenting 2011, Christian Collin, Deputy CEO Groupama SA, declared: “Certainly our 2011 results have been strongly affected by our exceptional losses in our financial investments especially our exposure to Greek debt and the financial markets slump and the impact on our equity investments. Nevertheless we have demonstrated that our business model remains solid. Commercial success has ensured higher market share and our life insurance business –Groupama Gan Vie, finished the year with net positive inflows and a strong movement toward unit linked savings
saperlo
in teoria se si dovesse guardare la perdita 2011 Groupama potrebbe saltare la cedola, solo che ho il sospetto che si guardi principalmente il SM...ma anche se fosse così la certezza non si avrebbe poichè bisogna vedere l'indice alla prossima rilevazione
comunque il patrimonio netto è calato abbastanza eh, insomma non proprio un lido felice
ke fanno i MM?
lo sa anche mio figlio di 8 anni (difatti vale 45 con ytc di oltre 30%)
pero' se paga la cedola io me ne compro altre
eh be', lo so che non è un bund ma neppure lo paghi a 100 e rotti
cmq confido che 751 e 464 siano cumulabili, e che soprattutto si vada verso il miglioramente e non verso ...
e certo, questo lo farebbe anche mia figlia che di anni ne ha tre
se vi fosse la certezza del pagamento mica sarebbe a quei livelli