Derivati, futures e certificati, sugli indici e commodities - Cap. 1 (1 Viewer)

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

strong

no Gas no Party!
mib index, una lettura euro style:

Price and moving averages:
INDEXFTSE:FTSEMIB() has closed below its Short time moving average.
Short time moving average is currently below mid-time, AND below long time moving averages.
The relationship between price and moving averages is: bearish in short-term, and bearish in mid-long term.

Bollinger Bands:
INDEXFTSE:FTSEMIB() has closed above bottom band by 27.6%.
Bollinger Bands are 86.2% wider than normal.
The large width of the bands suggest high volatility as compared to INDEXFTSE:FTSEMIB()'s normal range. Therefore, the probability of volatility decreasing and prices entering (or remaining in) a trading range has increased for the near-term. The bands have been in this wide range for 4 bars.The probability of prices consolidating into a less volatile trading range increases the longer the bands remain in this wide range.

This commentary is not a recommendation to buy or sell. Use at your own risk.
 

EURODEFAULT

SHORT FINE DI MONDO
per me dal tf 60 proiettando la pista ciclica e guardando il canale GhEi dal minimo di 800 per me il mini pony si piazza a 19800 poi credo che si stoppi se ci arriva
 

Flow71

VentoDivino
Economia: Renzi; ho incontrato Draghi, lo vedo spesso
MILANO (MF-DJ)--"Si', glielo confermo, ho incontrato Draghi e lo vedo spesso". Cosi' il presidente del Consiglio, Matteo Renzi, ha risposto ai giornalisti che nel corso del punto stampa al termine della visita ai padiglioni di Expo 2015 gli chiedevano conferma delle indiscrezioni di stampa sul fatto che il premier abbia incontrato ieri il numero uno della Bce, Mario Draghi.


... quando si vedono a che giocano ? all'inculatella ? :lol::lol::lol:
 

Flow71

VentoDivino
eh si l'ho notato già col frumento .... non sono per niente facili da capire :up:

hanno il cosiddetto andamento a cazzDeCan :lol:


agg. comunque il corn mi inizia a dare soddisfazioni

ETFS LEVERAGED CORN-
EUR 4,47 | VAR% 5,18 % | h 14:13



occhio alle materie prime sono brutte bestie ;)
 
Ultima modifica:
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Users who are viewing this thread

Alto