FTSE Mib Futures solo fib fatto "ad quazzum" 2010, parte seconda.

1273564121testaespalle.png

una roba del genere?

io credo che Glori pensi a qualcosa di rialzisata, o mi sbaglio Glori?

Sfulminât pa vie de la Borse come un sanpauli eretic mi à maladet la malesort ma no la vessio mai cjalade mi à vendemât il sanc sul so pedrât pierdut pai strops neât tal so toblât cence cjâf dulà mai dismenteât torne indaûr timp ven cun me al cole scûr al torne frêt vores savê riva a capî se di chest mâl si po murî passât il timp dal ridi e dal vaî passât la vite a remenâ un pensîr passade ancje la vôe di stai daûr che il mont si sbôri no fevêli plui. :wall::wall:

Sfulminât pa vie de la Borse come un sanpauli eretic mi à maladet la malesort ma no la vessio mai cjalade mi à vendemât il sanc sul so pedrât pierdut pai strops neât tal so toblât cence cjâf dulà mai dismenteât torne indaûr timp ven cun me al cole scûr al torne frêt vores savê riva a capî se di chest mâl si po murî passât il timp dal ridi e dal vaî passât la vite a remenâ un pensîr passade ancje la vôe di stai daûr che il mont si sbôri no fevêli plui. :wall::wall:
no gò capìo un casson! :-o

buongiorno a tutti.

ok 20800...poi quando l'sp500 andrà a 1060
mi spiegherai come farà a rimanere sopra 20000

MA DOVE SONO I VOLUMI QUANDO APRE IN GAP?

sull'open interest.....e sopra i 50000 poi vedremo...

intanto ieri ha fatto il 50% della gamba 23200-17900
quindi è un pull back (rapina) e NON SIAMO ANCORA AL RIALZO

sell in may and go away

ci si aggiorna a fine maggio

INDICE

1273565645pazz.jpg

io credo che Glori pensi a qualcosa di rialzisata, o mi sbaglio Glori?

diciamo di si....anche se è del tutto naturale che ci sia un ritraccio e una sistemazione dei prezzi....quindi lo short va bene ma si deve tener presente che dopo la volatilità dei giorni scorsi l'escursione di 100 200 punti è quasi ininfluente

Allegati

• fib daily 11 maggio 010.jpg
    fib daily 11 maggio 010.jpg
    101,4 KB · Visite: 163

E' un anatema friulano.

Adesso crolla il mercato.:D

Users who are viewing this thread

Back
Alto